perjantai 21. helmikuuta 2014

Photo a day - helmikuu, osa III

Huh, ehdinpäs päivittämään tämän vielä perjantain puolella! :D Oon suoraan sanottuna aivan superväsynyt ja ainoa oikea teko tällä hetkellä olisi mennä suoraan nukkumaan - mutta ensin viikon haastekuvat, tsädäm!
Mitä tää kertookaan mun hurjasta lauantai-illasta... :D

Itse en tainnut varsinaisesti tehdä mitään sen kummempaa sunnuntaina, mutta onneksi monet, monet muut päättivät luoda erilaisia herkkuja ja muita ruokia munkin puolestani Ravintolapäivän merkeissä! :)

Tässä näkyykin mun perussalaatti, jota taidan popsia oikeastaan lähes joka aterian yhteydessä: napolitana-sekoitus, tomaattia, kurkkua ja paprikaa! Yleensä menossa mukana on myös punasipuli, mutta tällä kertaa se oli päässyt loppumaan. :(


Tiistaina, kuten niin monena muunakin päivänä, kävelin salille mennessäni ihanan pikkuputiikin ohitse ja jäin hetkeksi ihastelemaan ovensuulla roikkuvia unisieppareita. Niissä on mun mielestä jotain todella kiehtovaa ja taianomaista - ehkäpä mun lopultakin pitäisi ostaa yksi itsellekin?

Villasukkien ja Crocsien tyrmäävän seksikäs yhdistelmä! Tällaisissa vetimissä hiihtelin keskiviikkona kuuden tunnin työvuoroni ajan. :)

Se tunne, kun pitkän päivän jälkeen pääsee kotiin, saa vetää pörrötossut jalkaan ja kellahtaa hetkeksi omaan sänkyyn hyvän kirjan kanssa... no, kyllä te tiedätte. Parasta.

Tämän seurauksena mut julistetaan varmaan maailman epäisänmaallisimmaksi ihmiseksi koskaan, mutta tää suomalainen jääkiekkohypetys huvittaa mua jostain syystä aivan suunnattomasti. :D Satuin olemaan kaupungilla asioilla juuri tämänpäiväisen Suomi-Ruotsi-pelin aikaan eikä varmaan oo mitenkään yllättävää, että joka ikisen olemassaolevan ruudun ääreen oli liimaantunut joukko ihmisiä tuijottamaan juuri alkanutta ottelua. Jopa kävelykadun isolla mainostaululla näytettiin tätä hartaasti odotettua kamppailua! Huh sentään :D

Ensimmäinen ja toinen osa löytyvät linkkien takaa, alkuperäinen haaste puolestaan täältä!

2 kommenttia:

  1. hehe, mä otin kans kuvan unisiepparista tohon magic-kohtaan :-D ja sama homma täälläkin että tekis mieli vaan painua tästä suoraan sänkyyn, mutta pakko mennä postaamaan noi kuvat eka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, ollaan siis menty samanlaisilla ajatuslinjoilla tuon asian suhteen! :D

      Poista